Söndag

Har ju inte haft tid att uppdatera, det har varit fullt drag hela jävla helgen kan jag tala om haha.
Fredag: Började dagen med att åka till IKEA med mamma och brorsan. Sen skulle mamma köpa puckar till våran kaffemaskin på östermalm så då åkte vi med henne in dit och sen åkte vi vidare mot adidasoutlet i sjöstaden.
Jag hittade ett par skor och ett par byssor, sammanlagt typ 600:- fett bra kap. Sen åkte vi mot Mornington hotel för att möta upp ett par jobbarkompisar och ta "en" öl.
Efter det åkte jag till Solna för att hooka Nickis. Där blev det groggisar och vin, sen åkte vi mot Odenplan för att möta upp hennes kompisar, dock blev det rätt lökigt på stället vi var på så vi åkte istället och mötte upp Marek och c.o på söder. Sen åkte vi mot Solna igen och deckade.

Lördag: Började morgonen med morgontripp från Solna. Ångest när man krökar och ska åka så långt, men men haha. Sen mötte jag lilla Merre när jag kom hem, vi satt på baksidan, lyssnade på musik och drack kaffe. Sen knäppte i även en smirnoff haha.
Sen var det bara hem till Becca för att göra sig iordning inför utekväll med en jävla massa. Vi hamnade på Entourage vilket var fett kul. Kvällen blev perfekt eftersom att alla var i sån fin form, ingen var dryg eller någonting så det var fett nice!
Sen blev det donken och svarttaxi hem till Becca igen, där deckade man rätt fort haha.

Snart ska jag stoppa in en paj i ugnen och tanka någon film. Bloggar säkert mer sen!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0