Tisdag

Jag fick en liten utskällning av tjejerna häromdan att jag inte uppdaterat på ett tag. Så jag tänkte att det var dags att skriva nu kanske?
Har ju iof inte gjort så mycket dem senaste dagarna förutom att ha varit med Jennifer och Ida sen i fredags typ. Igår åkte jag och Ida dock till IKEA över dagen för att köpa ett par sängben till min säng, är så trött att skiten står på golvet, och jisses vad bra det blev när sängen kom upp lite, hade glömt bort hur bra det egentligen var.
Sängen ser ju så mycket större och mysigare ut må ja säga! Men det var inte bara det jag kom hem med, jag bråkade så mycket med min börs igår eftersom att den ligger lite taskigt till med tanke på att det är 25e nästa fredag, men jag var bara tvungen att köpa ett par solbrillor som jag länge letat efter, så det blev ett par solbrillz.. och två st 100 packs ljus, men dem gav jag till mor.
SÅ NU ÄR DET KÖPSTOPP, annars kommer jag få leva på water and bread nästa vecka haha.

Just nu håller jag på och samlar krafter till att städa rummet samt möblera om. Det ska vara fint här när lillan kommer hem idag. Plus att rummet behöver städas ofc.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0