31/05-10

Idag har det varit en hektisk dag kan man säga. Mamma väckte mig vid 10 snåret och frågade om jag skulle hooka till IKEA med henne och Malin (mammas vän), varför inte tänkte jag och gick upp och klädde på mig lite snabbt. Och jag då, som inte ska spendera massa skit utan spara till resa snart råkade ju såklart bränna lite eftersom att vi inte bara var på IKEA. Fick med mig en skrikorange adidas "t-shirt" som man kan ha till leggins, deo, hårinpackning, påslakan, parfym och en daimpåse, hehe.
Sedan när vi kom hem slängde jag i mig sallad och tacoköttfärs, och efter det bestämde jag och lillan oss för att gå ut och springa/p-walka. Sagt och gjort, jag laddade ner en fett skön app som visar hur länge, hur långt och vart man går och shit, kaloribrännare allt, så vi gick 6,05 km i 50 min, visserligen sprang vi också då så det hade väl blivit lite längre tid om vi inte gjorde det. Men det var ju bra jobbat utav oss!
Nu ska jag hoppa in i duschen och använda lite nya produkter, och min nya hårinpackning som är världsbäst.


Softade i sängarna på Jysk, hade lust att klämma in mig själv med elhissen men det blev aldrig så!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0