Kväller

Jag o lillan såg som sagt trassel, och hon blev förstårs lika förtjust i Pascal som alla andra blivit. Ååååh ge mig den där nedrans kameleonten!
Anywho, snart dags att krypa till kojs. Får fan inte för sova mig imorrn igen haha. Dock är jag inte trött nu men jag blir väl det förhoppningsvis nån gång.

Har suttit o klurat på om jag kanske ska fara ut till papi nästa vecka i några dar, typ 3 eller nåt. Känner för att åka till stallet o chilla nu när det är så fint väder o allt. Kanske ta mig en ridtur osv. Får se helt enkelt, ska ringa han imorgon under dagen och kolla upp det, men det är förmodligen inga probs haha.


Jag har världens bästa vän.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0