Måndag

Äntligen ledig efter denna hektiska helg, har fått jobba själv pga att brorsan varit sjuk, och det var inte kul kan jag tala om. Visserligen fick jag hjälp under dagen, men det kändes som att man inte va klar ändå när man gick därifrån, men det sket jag i, det får dem ta för att jag fick jobba själv! :)

Har förövrigt duschat nyss o ätit mackor med oboy, väntar på att Ida ska komma upp och göra mig sällskap. Ska tvinga ner henne till centrum sen, måste köpa ett kuvert och skicka mitt brev till Honk! Sen ska vi nog bara softa här o vara barnvakt åt Coco lite haha.

Men men nu ska jag runda av lite här.


Tullans födelsedagsfrukost, Merre kom och joinade oss på morgonkvisten också.


Fireri för lillan!

Kubb!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0