Måndag

Idag vaknade jag inte av någon jobbig väckarklocka, fyfan vad skönt. Vaknade runt halv tolv-tolv typ, fett skönt att sova ut. Kanske inte så bra eftersom att jag ska upp innan jag går o lägger mig inatt typ. Det är nämligen inventering imorrn från 6.30.19.00... men men cash is king.
Håller just nu på och lagar mat samtidigt som jag har tvättstugan. Städat mitt rum har jag också gjort, måste dock börja packa lite inför flytt. Men mitt rum kommer gå relativt fort eftersom att jag ändå bara kommer kasta ner saker i lådorna haha.

Men men, nu ska jag äta min mat o kolla på american dad!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej vad ska du hitta på denna torsdag?:)



Ville bara tipsa dig om en tävling jag har där du kan vinna en helt valfri vara från www.brandsinfashion.com

du kan välja allt mellan badmode,skor,väskor,smycken,jackor,plånböcker och mycket mer! av märken som chanel,dior,ed hardy mm.

Är du nyfiken på tävlingen?

klicka här så kommer du till inlägget:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-05 @ 09:24:03
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0