Shus!

Såja, nu har man nästan stabiliserat sig i fina åbergs! Det tog fan hela dagen igår och idag har vi flyttstädat den gamla lägenheten, jisses säger jag bara!
Igår hade jag och min lilla frodo "inflyttningsmys" med lite mousserande på hennes "uteplats". Dvs NEDANFÖR mig! Det känns ju helt awesome att just min frodo skulle bli min granne också. Mi happi!
Idag har vi också myst lite, men med té och massa gott istället. Det är ju söndag och då är det färdigdrucket, även fast denna helg har varit min nyktraste på länge, vi tog ju som sagt bara 1 glas var igår, sen körde jag té o popcorn mys till American Dad/Family Guy/Eva & Adam med stojebjoj.

Imorrn ska jag följa med Loppski till någon 3 butik för att lämna in hennes iphone som hon var kärleksfull mot igår. Nästa gång kan du väl stampa sönder någon snigel eller liknande för att få ut din aggression istället för din GLAS-telefon? Anywho, ska eventuellt kolla på en iphone åt mig själv. Dock måste jag prata lite med min äldsta bror för att se vad han har att säga om saken. Han kan ju snacka ihop en iphone lite billigt och bra förmodligen. Riktig hustler den där alltså!

Nu ska jag runda av här lite och kolla på nyaste american dad avsnittet. SHUS!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0