7/11-11

Ställde klockan idag, dock råkade jag ju snooza i 45 min, men jag hade skitsvårt att somna igår så det blev sent. Kanske var för att jag drog ner första säsongen av Rederiet, eller för att jag även fick ner The Sims 3. Som jag sa till Loppan nyss, om ni undrar varför jag inte kommer svara i luren på ett tag så vet ni varför, hahaha! Nej men man blir lätt beroende av Sims 3, och sen fastnar jag jävligt lätt för mina serier.

Idag är det mammas födelsedag. Dock kommer jag inte vara hemma tyvärr, men hon har redan fått sin present av mig och min bror.

Snart ska jag börja göra mig iordning för att åka iväg till lillan med Merre och Robin. Vi ska väl fika som bara den och snacka en jävla massa skit. Sen senare ikväll ska jag hem till Liza för Walking Dead kvällen!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0