Kväll

Kan inte berätta något om dan eftersom att att jag inte har gjort ett skit. Dem gångerna jag varit ute har jag varit ute med Ella eller gått till affärn. Annars har jag haft videosamtal med Loppan o snackat i luren mest hela dan haha, som alla andra dagar såklart.

Imorrn är det fredag, innebär löning, woho. Soft som fan. Dock blev jag rätt besviken på min lön med tanke på att jag jobbat rätt mycket, men enligt allt så stämde det tydligen, men det var jävligt konstigt iaf.

Imorrn kommer även mina tjejer och säger hej till mig en stund på kvällskvisten. Vi ska väl försöka göra lite käk o umgås, kan ju inte bli så långvarigt eftersom att jag ska jobba på lördag. Så trött på dessa helger, vet inte hur mycket jag har missat pga dessa äckliga helger. Men men, "cash is king" aa, visst men döda mitt enda sociala liv jag har kvar också. Dags att leta nytt jobb snart.

Nu ska Ellabus och jag gå ut för sista gången sen är det gonatt jord i det här huset!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0