LÄTTNAAAAD

Äntligen är den här förbannat efterblivna förkylningen borta, och den förbannade ångesten över träning. Båda bara försvann i ett naffs! Så jävla härligt. Va riktigt skönt att träna dag, även fast jag körde lugnt. Kan ju inte kräma på direkt efter 3 veckors "uppehåll". Men imorrn blir det nog lite armar, mage och mycket intervall, det är så skönt!

Efter träningen så gick jag in på ICA och plockade på mig vaniljkesella och ett grönt granny smith äpple, samt nytt luktvax till min vaxlykta. Cyklade hem, började med att tända ljuset så det skulle vara lagomt uppvärmt efter jag duschat klart. Åh guuuuud va gott det luktar kan jag säga.
När jag sedan stod och skivade mitt äpple som jag skulle äta med kesellan så råkade jag tappa halva äppelbiten, vem var där på två röda? Jo Coco i egen hög hund, råttan tog biten så skulle jag ta den ifrån henne men då slutade det med att jag jagade henne så kuta hon in i sin bur och käka upp äpplet istället. Jävla hund! Visserligen skulle jag ändå kastat det eftersom att det passerade 3 sekunders-regeln rätt häftigt där, men jag trodde hon inte gillade äpplen, men hon tar lite allt möjligt den där råttan.

Anywho, nu ska jag ta igen american dad, family guy och sen rederiet...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0