Onsdag

Har inte gjort ett skit idag, haft videosamtal med loppan som vanligt under morgonkvisten haha. Sen har jag bara kollat sons of anarchy som jag börjar hata nu för att det är så djävulskt spännande... anywho, nu har jag precis duschat, ska väl laga till mig wok som jag ätit i fyra dagar irad nu hahaha. Ja, jag kan äta det hela tiden. Men nu har jag köpt en teriyaki sås också som jag tänkte att allt skulle få bada i, får se om det blir gott!
Fast imorrn ska jag handla nån annan middag tänkte jag haha.
Ikväll kommer även Loppan hit o sällskapar mig o Ella. Hon kommer rätt sent så det lär väl bli en kopp té och sen en film i samband med att sussa haha. Sen imorrn ska vi upp i ottan och åka till Solna Centrum, där jag ska handla lite till hemmet och så ska vi handla nån god frukost som vi ska göra här.
Men men, nu blev jag jävligt sugen på mat så det är dags satt ställa sig i köket!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0