Skräck

Vaknade runt 10 idag, låg o pratade med Loppan en stund innan det var dags för omelett time. Två ägg till frukost är bra att äta om man tränar. Sen kan man ju välja vilken form utav äggen som man vill ha. Omelett blir man ju mest mätt på om jag får säga det själv. Då kan man ju blanda i lite tomat, lök osv så blir det mer mättande. Och en kopp kaffe på det såklart!

Skulle även ringa och boka om min tandläkartid som jag fick igår, med tanke på att jag ska bosätta mig i solna nästa onsdag så orkar jag inte åka tillbaka redan på torsdagen för att gå till tandläkaren kl 08:00... fett drygt. Så jag tänkte att jag kunde få en tid efter det eller nästa vecka innan onsdag, men nej nej.
"Det finns en tid idag halv två, kan du ta den eller?" och jag som är rätt dum säger "aa visst". Jag måste alltid vara förberedd nån dag på att gå dit eftersom att jag HATAR tandläkarn av hela mitt hjärta. Så nu sitter jag såklart på helspänn för jag ska snart jalla ner dit. Och inte nog med det så har jag fyllt 20 nu, så jag hoppas att den där premieskiten fortfarande gäller så jag slipper lägga 500:- på ett besök SOM INTE JAG HAR BETT OM. Fick jag bestämma så skulle jag aldrig mer sätta min fot på det där stället, jag är klar  där nu. Men nej, nu måste jag börja råna banker för att kolla mina tänder. Jävla skitställe, ni rånar folk!

Anywho, nu ska jag borsta tänderna, fast egentligen borde jag skita i det så kan dem få känna på min frukost!

Kommentarer
Postat av: Annie

Eyy fett med Solna bruden!



2011-11-19 @ 12:55:35
URL: http://www.twitter.com/anniewhatzup

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0