Solna!

När jag kom hit igår så lastade jag av mitt bagage haha, tog ut Ella för att vänta på att Nickis skulle ge livstecken så vi kunde åka dit. Sen när hon vaknade så tog jag och Ellabus bussen dit för att umgås lite. Ella somnade på soffan medans jag och Nickis drack té o snackade skit. Sen tog vi bussen hem o sussa.

Idag kom Ella in o väckte mig runt halv tio, gick ut och gick sen in för att fundera ut en frukost. Gick ner till Hemköp och köpte ägg, bacon, tomat och kaffe för att koka ihop en schyst frukost.

Så nu ska jag kolla några avsnitt av South Park som sägs vara jävligt bra. Hade ju fan missat dem 4 stycken nya, så nu ska jag racea dem hade jag tänkt.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0