Söndag

Fyfan, jag är halvt svimfärdig. Sitter proppmätt i soffan efter att ha ätit en astung wok som jag slängde ihop efter att jag kom hem. Provade Arlas nya "Thai Panna" som precis har kommit typ. Gillar man stark mat så ska man testa den, annars inte, men den va fan nice.
Sitter förövrigt och kollar på Beck på fyran. Det är nice med Beck om man inte är kräsen, man kan slökolla på det eftersom att man har sett alla avsnitt 1561616 ggr under sitt liv.

Min helg har sett ut såhär: Tjejerna kom på middag på fredagen. Tidig läggdags. Jobb på lördag, kom hem, decka rätt tidigt. Idag har jag också jobbat, handlade lite efter jobbet så kom hem med massa gott äntligen. Så ovärt att handla på små skitbutiker där allt kostar dubbelt så mycket.

Imorrn ska jag åka med mamsen till min bror och hälsa på lilleman eventuellt, åååh jag saknar den lilleplutten. Jag vill hålla, mysa och lukta. Hoppas han är lite mer vaken än förra gången, då var han ju iof bara en dag gammal och helt slutkörd såklart haha.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0