Söndag!

Orkar inte skriva om dagarna, så det blir ett kort inlägg. Kände mig en aning risig idag så bestämde mig för att softa hemma hela dagen, skulle egentligen åkt till lillan, men vi bestämde att jag ska åka dit imorrn istället. Ska även få träffa Merre också eftersom att han ska med dit, pojkarna har ju kommit hem en sväng från norge så dem blir hemma ett tag innan dem åker tillbaka.
Har kollat film hela dagen, nu är jag inne på 4e filmen, visserligen går den ju på fyran, och det är Beck - Mannen utan ansikte, den har man ju aldrig sett förr! Haha.

Sitter och väntar på att Nickis och Marek ska anlända hem så dem kan hjälpa mig att installera Sims 3, ska försöka fjärransluta så Marek kan trixa runt lite, men vi får väl se hur det går!


Coco och jag har även myst lite idag.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0