5/10-6/10

Pallade inte skriva ett skit igår kan jag tala om. Var helt slut som människa!
Dagen började med, eller rättare sagt i tisdags så somnade jag 21.30, vaknar 23.37 skitpigg. Ligger och försöker somna om, tillslut somnar jag om runt 3, och väckarklockan ringde 04.10. Ååååh jag älskade verkligen mitt liv igår. Jobbade från 7-15, åkte hem för att hämta träningskläder o jaga Cathi för att få mitt leg tillbaka haha! Sen blev det träning i nån timme med tanke på att både jag och Liza var aströtta. Sen tog vi en sväng på ica för att hämta ut proteinpulver och handla middag.
Kom sedan hem, drog en dusch, gjorde mat och sen väntade jag på att klockan skulle bli 22 så loppan kunde få ringa efter hon slutat jobbet. Efter vi la på så däckade jag till sex and the city.
Vaknade väl runt 12 idag. Hade min telefon på flygplansläge under natten så ingen kunde ringa och störa mig, vilket var jävligt tur eftersom att jag fått ett samtal 04:22 av en förmodligen full pojkspoling! Hädan efter ska jag alltid ha iphonen på flygplansläge, vet inte men jag sov som en stock hela natten, vaknade en gång av att jag frös men somnade om på en sek.
Skulle egentligen ha hjälpt loppan att städa sin lägenhet idag, men har så förbannat ont i min fot efter all träning dem här dagarna så bestämde mig för att softa hemma tills jag ska till gymmet igen. Fast idag blir det nog ett lugnt pass, iallafall för min del! Såg även det nya avsnittet av Two and a half men med Aschton, det var sådär. Det är ju självklart inte lika bra som förut, men det funkar väl att slötitta på! 


Jag vill ha starbuckskaffe igen. Varför har dem bara skiten på arlanda?!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0