Ett önskemål:

Eftersom att jag bara har legat i min onepiece o kollat film/serier sen igår till idag så har jag inget vettigt att skriva. Nu tjatade loppan om att jag skulle uppdatera min blogg för att förgylla hennes sista timme på jobbet. Jag bad henne om något jag skulle skriva om, och då sa hon: skriv om oss! Varför inte?

Hur jag lärde känna Loppan var väl pga Marce, när dem var tillsammans. Visserligen så umgicks vi inte på det sättet då men vi fick ju en kontakt som ytliga vänner. Hur vi blev bättre vänner sen var väl pga alla kvällar när alla var tillsammans osv. Men hur VI två började umgås själva minns jag fan inte, det gör inte hon heller så hon sa att alkoholen säkerligen var inblandad, vilket den säkert var.
Fast det började nog på riktigt när hon flyttade ner till Centrum. Då hängde vi nästan hela tiden. Vi började hänga i samma gäng mer och mer och hittade på saker. Sen blev det tillslut hon och jag där hela tiden ett tag. Förra sommaren är ett minne som aldrig kommer glömmas av oss, eller av andra haha.
Vet inte hur vi började spåra varje dag, men det var mot min student som allt började. Efter det så "flyttade" loppan hem till mig, oss. I drygt två månader tror jag att det handlade om.

Vi gjorde så mycket hyss, vi kom hem klockan 6 på morgonen 3/7 dagar typ, spårade varje dag. Tillochmed när jag inte var hemma så ringde Loppan till jobbet och frågade när jag kom hem för hon satt med familjen o grillade t.ex haha. Det var kul, men vi satte ju spår kan man ju säga. Folk frågade knappt vad man skulle göra för dem redan visste. Och dem dagar vi inte spårade så låg vi med varsin dator eller så kollade vi på "Hem till midgård". Vi rejsade en hel säsong haha. Herregud, sommaren 2010 glömmer man aldrig.
Sen i slutet av sommarn så flyttade Loppan hem till sin mor ett tag, fixade jobb, jag likaså. Sen började vi väl shapea upp oss haha. Men hittar vi på nåt idag så är det alltid samma roliga nivå ändå! Det är det som är bäst.
Nu ska hon dock flytta till gärdet imorrn och dvs att det är en till som lämnar mig i denna skitort. Men det kommer inte vara några problem för våran vänskap, eftersom att Loppan kommer bo granne med alla kryssningsbåtar nu och bor i stan, så när vi kastar ut Johan (hennes juttäh) så blire spårmode igen! Och sen blir det lite svårt att undvika vänskapen eftersom att vi sitter fastklistrade i telefonen dygnet runt haha.

Jag är glad över att jag kan kalla dig en av mina bästa vänner skrutt. Och hoppas att vi alltid kommer vara det! ♥

Kommentarer
Postat av: emelieeriksson

fin blogg:)

2011-10-03 @ 14:24:28
URL: http://emelieerikszon.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0