Kväll

Jobbade som sagt idag. Mindre kul än sagt! Men så går det om man ska ha nya människor som försöker leka minichef över en men inte lyckas så bra! Nåväl hoppas det går bättre i helgen.
Skulle ju egentligen ha tränat påvägen hem, men både jag och Liza har keffa fötter förtillfället. Hon har svullen vrist och min fot som jag gnällde över förra veckan eller var det var har blivit överbelastad igen. Kan vara för att jag kutar runt på jobbet som ett fån och aldrig sitter still.
Ska det vara såhär varje gång så måste jag nog dra till vård c och kolla upp skiten! Både jag och Liza kommer se ut som halta lotta inom loppet av två år haha.
Men imorrn ska jag försöka linda skiten så jag kan träna lite snabbt efter jag har varit på lillans rast. Sen hoppas jag på att eventuellt få träffa Sandra!

Dax att duna, NIGHTY NIGHT!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0