Lördag!

Har precis klätt på mig, väntar på att maten ska bli klar så man kan hugga in. Blir rostas med Jennys hemmagjorda potatissallad, så jävla gott!
Senare ska jag ner mot Marce och Pillan, än så länge haha. Det ska spelas poker, drickas öl och ha allmänt chill bara, kommer bli assoft.
Synd bara att man inte bodde på gården bredvid som förut, haha, då hade det varit jävligt nära. Men det blir cykeltur idag igen.
Igår var det katastrof hahaha. Jag och Ida gick hem till Annie för vinkväll. Sedan gick vi därifrån till "Medelhavet" där alla var typ. Fett kul o träffa folk igen för en gångs skull, haha. Fast höjdpunkten i kvällen var ju när jag och Ida skulle cykla hem till mig igen. KATASTRUUUUUUUUF! Jag skulle ju såklart skjutsa lillan, vilket började bra men slutade med att jag vurpar ut på gräsmattan i leran hahahaha, jag dog. Sen när vi kom hem skulle det börjas laga soppa och göra mackor, fan höll på igår. Men det var fett kul!


Jag med cykeln, fråga mig inte vad jag gör.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0