Måndag

Dagen började idag med att jag blev väckt av mami som sa att jag skulle börja göra mig iordning för att lämna Jakob och gosa med valpar hos hennes vän. Jag kan ju säga att jag behövde valpkärlek, jag har längtat så länge efter att få lukta, mysa o leka med dem. Nu börjar både min och mammas moderskänslor komma i form för en eventuell kull till i början på nästa år. Hoppas hoppas hoppas. Att få ha småbebisar hemma är bland det bästa som hänt, någonsin!

Anywho, när jag kom hem dröjde det inte länge innan jag slängde mig på cykeln för att dra o träna. Det är måndag, åter en vecka av träning kallade. Har typ haft ångest över att jag inte tränat i helgen pga vila. Dock har jag ju jobbat så har ju inte legat hemma o slappat direkt. Men ändå, nu är det ny vecka och nya tag!

Imorrn vet jag ej vad som händer än förutom träning. Funtar på att städa o tvätta lite!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0