Söndag

Skrev inte igår för det fanns ingen tid. När jag kom hem så gick jag till Liza där hon och Annie var. Softade ett tag tills jag gick och mötte brorsan för att dricka nån öl med han hemma. Satt o kollade på lite utube klipp, softade sen drog vi till Pekka en stund, var väl där en timme tror jag innan vi rullade hem igen för att sova.

Har inte gjort så mycket idag förutom att jobba, softat och såklart.. sagt hej då till Merreboi. Råttungen lämnar oss för att flytta till Norge o börja jobba. Smart val absolut, men just nu känns det som att alla taggar. Anywho, kommer sakna sönder honom så in i norden. Som tur är så är vi "grannar" så man kan ju fortf åka dit över en helg eller så kommer han hit! ♥


Nu ska jag göra en kopp chai o kolla på nyaste avsnittet av Jersey Shore!


Brother from another mother, love u!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0