T-t-t-t-t-t-torsdag

Idag vaknade jag faktiskt när väckarklockan ringde! Cred till mig. Sen skyndade jag mig att messa Loppan som sa att jag skulle höra av mig när jag var vaken och säga att jag var vaken så hon kunde ringa upp mig. För man kan ju inte somna om med hennes tjattrande i öronen!

Ska snart börja klä på mig och cykla ner mot lillan för hennes lunchrast. Foten är väl sådär nu, men det är bara för att man vilat den under natten så funderar starkt på att träna ikväll istället för efter rasten med lillan.

Hmm börjar bli lite orolig över nästa listpunkt. Att skriva 30 "intressanta" saker om sig själv? WTF, jag är ju rätt fantasilös så det kanske bara blir 3 intressanta saker, får se sen!


Sockisvalpis


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Nej vad söt! ^^ Hur gammal?

2011-10-17 @ 21:02:18
URL: http://mirjamderko.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0