Tisdag

Tog mig en liten sovmorgon idag, omedvetet. Vet inte hur många ggr mitt alarm tjöt imorse haha. Anywho, nu sitter jag och dricker en kaffe och väntar på att Loppan ska anlända till Bålsta så jag kan möta upp henne, köpa hårfärg och sen bege mig till jakan för att möta upp lillan. Sen blir det tjejmys hos Jennifer. Som jag har längtat efter mina tjejer, har ju inte träffat dem på evigheter!

Blev inget bloggeri igår men gårdagen resulterade i: från att jag vakna tills det var dags för gym så låg jag och kollade på Sons of Anarchy. Gymmade nästan 2 timmar igår, och sen blev det att handla grönsaker och dipp för att gå hem till Liza och kolla på... The walking dead, första avsnittet av andra säsongen. OCH JESUS VAD DET VAR TUNGT! Tänk att jag och många andra har väntat på detta avsnitt i ett halvår, ETT HALVÅR! Jävla tur att det var så jävla tungt! Så nu har jag och Liza kommit överens om att se det varje måndag efter träning!
Sen cyklade jag hemåt och kollade på Sons of Anarchy igen, haha. Har fastnat helt för den serien, och Jax Teller... gift dig med mig snälla.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0