Ur listan!

Dag 2 – Var du vill vara om 10 år.

Jag vad vill man vara om 10 år? Alla som känner mig vet att jag någon gång vill bli en tatuerare. Jag vill fixa den fetaste studion ever, inte bara för kunder utan för mina vänner också. Någonstans på nån soft gata i stan kanske. Sen vill jag även vara insatt på en viss stil av tatueringar, medans mina anställda är bättre på andra grejer liksom.
Det är nog en dröm som jag ska fixa till reality. Mitt liv skulle nog inte kunna bli bättre då. Att man har sin tunga studio, där mina vänner även vet att dem är välkomna till dygnet runt om dem har tråkigt t.ex. Vill dem dricka sin bärs och softa nån timme i studion, varsågod, så länge det inte stör kunderna eller mitt arbete, vilket det knappt kommer göra.
Sen vet man ju inte om man har en unge heller, det skulle väl inte sitta fel om tio år, det är väl då det är dags att skaffa sig en mini-me. Synd att man inte kunde få barn utav att beställa ett på nätet t.ex, jag vill ha mitt eget barn, jag vill uppfostra mitt eget barn, jag vill inte ha nån efterbliven snubbe. Det ska vara jag och mitt barn. Då slipper man farmor/farfar, lämna ifrån sig sitt barn osv u got it. Det ska va lillen o jag mot världen liksom! Visserligen så skulle det väl va tråkigt att bara få ETT eftersom att den inte får några syskon eller syskonbarn sen o shit. Så man måste väl stå ut med den där retarda snubben iaf. Anywho, man får väl se vad som händer. Vem vet, det kanske störtar ett plan i mitt huvud imorrn och då blire inget alls!


Kommentarer
Postat av: L

Gör som jag ska göra... inseminering i Danmark :-)

2011-10-08 @ 00:32:43
URL: http://lindalorina.blogapot.com
Postat av: Lina

Men jag vill ju veta att jag får snygga gener ;)

2011-10-09 @ 21:14:11
URL: http://lajnalizm.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0