Ur listan!

Dag 6 Skriv 30 intressanta fakta om dej själv.

1. Jag måste alltid dricka kaffe när jag vaknar.
2. Jag har fobi för tidsoptimister. Jag är alltid i tid eller 5 min tidigare.
3. Jag hatar SL på vintern, eller överhuvudtaget.
4. Jag har haft en kull på 6 bullterrier valpar, jag älskar den rasen.
5. Jag har världens bästa vänner.
6. Jag får ångest när det inte är städat. Har en liten tendens av att vara pedant...
7. Jag älskar att rita och skriva. Snöar jag in mig så slutar jag inte förens det är klart.
8. Jag saknar grundskolan och gymnasiet.
9. Jag har varit i ayia napa två gånger denna sommar.
10. Jag blir beroende ganska lätt av serier.
11. Jag har fått en puss på kinden och en kram av Joel Kinnaman.
12. Jag är väldigt rak på sak och ärlig, vilket kan vara dumt ibland!
13. Jag älskar basket, jag blir som en hund när den ser en tennisboll när jag ser en basketboll.
14. Jag hejar på aik och har alltid gjort det. En viss del pga min släkt.
15. Jag har haft ett förhållande från att jag var 15 till 19½ typ.
16. Jag har 2 storebröder och en lillebror.
17. Jag älskar Toy Story, det är den bästa film som gjorts.
18. Jag klarar typ inte av människor som inte hajar min humor och min sarkastiska sida.
19. Jag har gått och blivit jävligt svag för kyckling.
20. Jag skulle kunna offra mina tår för Jax Teller i Sons of Anarchy.
21. Jag har väldigt långa ögonfransar, min mamma orkar inte se dem.
22. Jag har en dålig kontakt med min pappa och hans "sida". Vilket är tråkigt!
23. Min hund (en valp som vi sparade från kullen) tror att hon äger hela huset.
24. Jag blir arg när jag ser människor på Outsiders.
25. Jag hatar Gunilla Persson från Svenska Hollywoodfruar. Kan nån döda henne.
26. Jag vill göra en ryggtavla, fast inte med något tema utan blandade grejer.
27. Jag älskar sneakers, jag har en passion för air max och air force.
28. Jag har nästan alltid adidas kläder på mig.
29. Jag hatar att vara torr om händerna. Jag får kalla kårar när det händer.
30. Jag blir äcklad av folk som inte borstar tänderna.

Kommentarer
Postat av: L

Tummen upp för nummer 11 :)

2011-10-19 @ 15:39:11
URL: http://www.lindalorina.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0