YO!

Blev inget skriveri igår, glömde fan helt bort det, så vi tar det nu istället, gårdagen alltså:
Vaknade runt halv 12 tror jag, minns fan inte. Drog en dusch för att sedan välkomna Sandra på lite fika medans jag gjorde mig iordning för ett ärende i Jakan. Drog dit och mötte sen Annie och Liza för att ta 18:30 tåget hem. Då vankades det träning för min och Lizas del! Så från klockan 19-20:30 tränade vi. Sen vare bara raska steg hem för att inte missa alla serier på tvn! Sen drog jag en dusch och sen tankade jag dem nya avsnitten av American Dad och Family Guy! Fyfan jag dör för Family Guy, så jävla bra nu! Låg och garva för mig själv högt, och då är det fan bra.

Idag vaknade jag runt 11, gick upp när Loppan ringde typ för att ta hand om disken. Sen gjorde jag mig en kopp kaffe och ligger just nu och väntar på att min lilla ska komma till mig och umgås innan hon ska möta sin systeryster.
Sen ska jag möta Liza kl 18 för träning igen!


Hahaha jag och Liza på våran studentbal!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0