Äntligen "fredag!"

Softat med Jennifer & Sofie ikväll, fick även stå för matlagning ofc haha. Det är inge snack när det gäller tjejerna, man bara sitter och väntar på meningen "lina, kan inte bara du göra maten då?" haha. Men men, så är det om man är le chef. Sen får jag ändå bara panik när dem inte gör som jag gör så då tar jag oftast alltid över ändå haha.
Softade till halv 11 sen åkte jag till sumpan och hoppade på samma tåg som loppan hem, skönt att få sällis hela vägen hem!

Just nu vill jag typ bara somna så det kan bli morgon igen. För imorrn ska jag och loppan till kista och kolla runt, käka nåt gott och kolla på "Jägarna 2". Mysig fredag, ingen alkohol inblandad på hela helgen skulle jag tro, vilket är soft det med. Jobbar ju ändå hela helgen så det är lika bra!


En bebis som totaldecka i Ida's knä.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0