Family Guy s10e01

Rubriken i sig kallar så detta får bli ett kort o snabbt inlägg! Dagen började med att Loppan ringde och väckte mig, ofc haha. Hoppade i onepiecen, gjorde mig en latte och snackade vidare med Loppan en stund.
Sedan låg jag kvar i sängen o glodde på hajdokumentärer typ, kan inte sluta kolla på det om jag väl börjar! Men efter ett tag så var jag tvungen att hoppa in i duschen o fräscha till mig lite kände jag.
Födelsedagsfikade lite med lillebror som för övrigt fyllde 15 idag, herregud vad tiden går. Om 3 år får lillen gå på krogen och köpa lättöl?!
Anywho, efter det så gled jag ner till Annie och Liza. Annie har tydligen gått och blivit kock helt plötsligt och bjöd på mat samtidigt som vi kollade på Casper, fett länge sen. Den är så bra!
Sen blev det bara massa skitsnack tills det var dags för hemgång. Anywho, family guy kallar så tänkte ta och kolla på det, sen ska jag försöka kolla om man kan se på Karatefylla eftersom att jag missade det idag.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0