Söndag

Helgen har varit soft. Fredagen spenderades med Olle, sen Linus och sist Simon haha. Yrade runt inne i stan! Gårdagen spenderades med crewet. Blev förpärla hos Becca och därefter utgång på Sommar som hade bartömning. Sen eftersom att Daniella inte drack och körde bil så fick jag åka med henne hem, fett skönt.
Idag har jag inte gjort ett skit. Softat hemma hela dagen med brorsan. Slängde ihop lite kyckling med wokgrönsaker och tikka masala och ris till oss, sen satt vi bara o softa framför tvn. Sen såklart som alla andra söndagar så blir man ju godissugen så det var bara att knalla ner till centrum o handla gotti.

Veckan består av jobb och en eventuell kryssning om allt går som det ska.


Jag har sagt det förr och jag säger det igen, JAG SAKNAR MINA BEBISAR.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0