Speldag

Jag har inte gått utanför dörren en endaste gång idag, förutom när jag var ute med Coco snabbt under kvällskvisten. Vaknade av att Olle ringde mig och pratade i tjugo minuter haha, sen gick jag upp, slängde på mig onepiecen och började spela wordfeud med brorsan. Vi spelade i typ.. 7 timmar i sträck innan han åkte iväg. Dock har jag även hunnit städa och duscha, men där emellan vart det spel såklart.
Nu kliar det dock i fingrarna eftersom att skiten inte verkar vilja fungera i mitt rum, fast det gjorde det tidigare idag. Måste leka mulle meck snart känner jag, får ju push meddelanden om att folk lägger ord hela tin, blir galen.

Imorrn vettefan vad som händer, nåt ska jag iaf hitta på, kommer bli för rastlös av att ligga hemma imorrn med haha.
SHO

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0