Måndag

Igår var det en ruff jävla söndag. Jobbade från 12 till 21.45. Skulle egentligen slutat 18 men ibland måste man ställa upp för laget. Tur att det var en söndag dock, ganska fet extra OB på det iof, sen var jag ju faktiskt ledig idag, vilket var en av anledningarna till att jag orkade igår.
Satte luren på flygplansläge igår när jag skulle sova, vilket resulterade i en jävligt god natts sömn. Vaknade runt 11. Fick en liten tillsägelse av lillan igår av att jag absolut inte fick leka nån hemmafru utan att jag skulle vila haha. Kan ju faktiskt behöva det också ibland. Men jag ska ändå plocka lite nu innan hon kommer hit och gästar mig lite.

Vet inte om jag gymmar sen, får se om mina fötter/ben strejkar. Hej jag har blåmärken under fötterna pga överansträngning. Men men, lite vila på det idag eller kanske en promenix ikväll om det inte är allt för kallt och jobbigt. Just nu haglar det ju så det kanske lägger sig.

Anywho, dax att bruka allvar! SHO!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0