söndag

Har inte blivit så mycket bloggande! Varav att jag har haft fullt upp hela tiden. Idag var det första jobbdagen på fyra dagar, har haft långledigt, jävla ångest kom som en smäll på käften när man såg sig själv i arbetskläderna. Fyfan!
Immortal Technique levererade nåt hejdlöst iaf, är riktigt jävla glad för att jag fick uppleva det. Vi stod ju längst fram under hela konserten så det var ju ännu tyngre.
Annars har jag bara chillat. Tjejerna var här igår men åkte hem runt 21, då började jag leka hemmafru och laga mat o diska och sen slängde jag mig i soffan för att kolla Baksmällan som gick på TV. En grym lördag med andra ord.
Nåväl, får se vad veckan har att bjuda på. I början är det jobb sen lider det väl mot roligheter må jag tro!

Nåväl nu ska jag och Ella gå ut sista gången sen är det gonatt jord.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0