Vad händer?

Kan det vara så att jag kanske fått tillbaka min lilla gnista för min blogg igen? Hur får jag ens tillbaka min statistik haha, den ligger ju typ på rå nollan nu alltså.
Jag vill egentligen radera ALLT och börja om på nytt, men samtidigt så kan jag inte göra det heller. Min blogg håller mina minnen, och det är inte så att jag ska skriva ut alla mina inlägg, med tanke på att det är över 1000 inlägg liksom.
Anywho, det ska iaf pillas lite på designen isf. Och sen ska blogg appen laddas ner, den vill egentligen inte fungera för mig, men jag ska försöka fixa det.

Men det blir inte än, dock denna vecka så kommer jag väl börja succesivt fram.

Varför jag har fått min gnista tillbaka är för att folk tjatar på mig. Tydligen så vill dem läsa om hur jag lever mitt liv som nykär och på en helt annan ort, snart flyttar jag också till Solna, ÄNTLIGEN. Det var typ på tiden.


Jag och Johanna på Art of the Streets igår!

Kommentarer
Postat av: Cathi

yay!!! nu blir jag överlycklig :D :D <3

Svar: ska försöka göra mitt bästa!
lajnalizm.blogg.se

2012-08-27 @ 21:12:54
URL: http://violacathrine.se
Postat av: Sophie

Kul att du är tillbaka :)

2012-08-29 @ 17:10:04
URL: http://lifeaccordingtosophie.blogspot.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0