Det är TISDAG!

Kan denna meningslösa dag bara dö ut nån gång. Och nu tänker ni "du är bara bitter för att du är singel". Nej det är jag inte, snarare tvärtom, jag trivs att vara själv. Jag slipper ALL skit. Svartsjuka, jidder, bråk, smågnabb, osäkerheten, ALLT. Och nu tänker ni säkert en gång till "så säger du bara för att du är singel nu". Ja, men jag hade samma tankar när jag var i ett förhållande, "vafan har jag gett mig in på, jag kommer aldrig komma ur det här, för mycket känslor, kommer knäckas på mitten", men det ingår i ordet f ö r h å l l a n d e. Inte så jävla konstigt att man inte får känslor för folk längre när man egentligen vet vad man "ska" ge sig in på igen.

................men sånt kan ju alltid ändras.

Tycker fortfarande att det är TISDAG och inte "tvingad-till-att-älska-nån-dagen."

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0