Hungriiiiiii

Har precis slagit mig till ro kan man väl säga. Stack och tränade runt 13, sen när jag var klar med det så gick jag ner till tjejerna som satt och fika på liba. Joinade dem på en kaffe innan jag stack hem för att hänga tvätt och duscha.
Skall strax sätta igång med maten. Kyckling med sallad står det på menyn, fett gott. Min mor frågade mig om vad vi skulle käka och erbjöd kalorifritt, vilket hon konstigt nog gick med på? Nåväl, ska väl börja med min världsberömda kylling nu så min mage slutar skrika.

Måste tanka nån jävla film också, men vet inte vad jag vill se idag!


Ellabus i somras när hon hade tjejvecka.
Hon var lite syr för hon var tvungen att ha undiesar på sig, hahaha dog.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0