Kväller

Åååh jag och mamma kollade på en väldigt bra film, War Horse hette den. En ny film utav Steven Spielberg. Visst, den var typ 2 timmar, men den var så värt det. Fy vad bra den var! Väldigt hjärtskärande i vissa stunder, men som alla vet och räknar ut innan man slår på en film så slutar ju det alltid väldigt bra, vilket gjorde att jag faktiskt kunde kolla på hela filmen, rekommenderar denna iaf!

Imorrn blir det jobb mellan 10-19, sen hem och förbereda mig inför fredagen. Åh vad kul det ska bli! Och jag har fixat ledigt på lördag också eftersom att jag känner mig själv, och många andra som ska vara med och fira, och jag vet att det inte kommer gå i pianotakt där. Och sen vill jag inte utsätta mig för ett dåligt arbetsskick på lördagen eftersom att jag kan må hur som helst dagen efter alkohol. Jag kan t.ex dricka 2 öl och sen sova i 10 timmar och vara "bakis" dagen efter, eller så kan jag hålla igång en hel kväll och vara tiptop dagen efter, men jag vågar inte chansa så jag tog ledigt. Jävla tur att det gick igenom, brukar oftast vara omöjligt!

Har brorsan tur så kommer det stå middag serverat på lördagen när han kommer hem. Eller som jag sa "har du tur så kanske det finns en halväten kebabpizza i kylen eller nåt". Nä men jag ska väl försöka fixa nåt schyst medans han är på jobbet!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0