Måndag

Sådär ja, nu kanske gnistan är tillbaka lite. Har under morgonens gång storstädat lite. Dammat, dammsugit och skurat osv. Väntar på att min mor skall återvända hem så hon kan köra ner mig till lillan, ska göra henne sällskap på hennes lunch innan jag sticker och tränar. Fyfan vad kallt det kommer va när jag kommer gå hem, men men, smällar man får ta!

Vet inte vad som händer sen dock, vet iaf att jag kommer stå i duschen minst en timme iaf när jag kommer hem haha. Tina upp sig lite. Sen vettefan faktiskt. Inte så att man vill gå ut heller med tanke på att det är fett kallt och det blåser som fan.

Anywho, ska väl runda av lite nu innan mor kommer!
Sho!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0