Onsdag

Hade ställt klockan på tio för att inte sova bort hela dagen, så när jag vaknade så messade jag loppan och bad henne ringa för att prata igång mig. Sagt och gjort, gick upp, satte på kaffe, och sen tog jag tag i andra världskriget disken och pratade med både Pia och Loppan under tiden haha. Alltid gruppsamtal.

Anywho, gjorde sedan en fet frukost och njöt väldigt kan jag tala om.
Nu ska jag snart göra mig iordning för att gå till centrum på ISBANAN och möta lillan som äntligen kommer hit för lite kvalitetstid. Åh vi har inte träffats på JÄTTElänge om man inte räknar med luncherna osv.
Tror vi ska kolla nån rulle och sen ägna tiden till att bara snacka massa jävla skit!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0