Alltså jag hajar inte!

Nu fungerar inte appen till min andra blogg heller. LESS JAG BLIR! Aja, men nu funkar ju datorn så nu är det väl denna som är aktuell för tillfället igen då.

Idag har jag hållt igång sen halv 11. Gick ut med dogsen och diskade under morgonens gång. Sen gjorde jag mig iordning för att först droppa ett brev hos Paula, sen fikade jag med lillan. Efter det så tog jag tag i mitt körkorts-syntest som var lätt som en plätt eftersom att jag har hökögon. När jag kom hem åt jag en tidig middag med familjen för att sen rensa min byrå (äntligen!) och sen dammsög och skura rummet. JÄVLIGT SKÖNT!

Dock blir det inget gym idag. Blev ju precis klar med allt så nu ska jag softa hemma för att sen duna runt 21 haha. Jobb imorrn till måndag, börjar 7 varje morgon............. men det är bara att bita i det sura äpplet. Sen har jag ju faktiskt varit rätt långledig så det ska bli kul och jobba lite. Så imorrn blire jobb och gym sen vettefan!


Pippi-tröjan var ett riktigt kap!


Kommentarer
Postat av: Cathi

fin i håååååreeet

2012-01-12 @ 11:57:58
URL: http://violacathrine.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack hjärtski!

2012-01-12 @ 13:50:07

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0