Dålig uppdatering!

Äntligen lite ledig då. Dock bara tisdag & onsdag, sen jobb resten utav veckan. Ska inte göra ett jävla skit idag. Har nog åkt på benhinneinflammation så kan inte träna heller, kan fan knappt gå längre. Men imorrn ska jag iaf pallra mig dit och cykla lite, det gör inte lika ont som att köra intervall och shit. Och man bränner ju jävligt mycket på det med. Men jag älskar att dra på dnb i lurarna och springa, så jävla härligt. Fan också!

Håller på och tankar nyaste family guy och californication medans jag åker på spö i wordfeud. Hatar det där jävla spelet, men nu har jag fastnat för det igen. Tog ju bort det förut med tanke på att jag knappt kunde sova om nätterna för att jag låg och spelade och väntade på att folk skulle lägga. Körde ju mot typ 20 pers samtidigt. Nu har jag knappt gett ut mitt nick till nån för att jag inte vill ha förfrågningar.

Aja, kör säkerligen en update sen!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0