Gamla tider, bästa tider.



Den här låten handlar om gamla tider och får mig att minnas gamla tider. Jag lyssnade alltid på den här så fort jag gick någonstans ute på sommaren. Så fort jag slog igen dörren och skulle ut pluggade jag in lurarna och slog på denna på min gamla ipod. Jag älskar mina minnen, det är dem bästa minnen man kan ha. Tänk er ett gäng ungdomar som samlades varje kväll för att chilla och spela basket och bara snacka massa skit. Varje jävla sommarlovskväll var det så. Om man inte räknar med hemmafesterna på helgerna haha. Ändå catchade folk upp dagen efter för att gå och ta bakispizzan och snacka om gårdagen. Det var så jävla underbart när man var mindre.
Nu är det en helt annan sak. Nu måste man planera så fort man ska göra nåt, helst två-tre/en vecka tidigare för att se till att det blir av. Du kan knappt ringa en person samma dag och fråga om man ska göra nåt senare under dagen. Jag vill vara liten och ha sommarlov igen. Jag vill ha samma sommar som förut. Jag vill gå i skolan igen och sitta ute i solen och plugga (eller skolka!) och bara leva livet. Varför är man bara liten en gång i livet?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0