Hahaha!

Det verkar som att ni läsare verkar förstå när jag inte tänker eller har tid att uppdatera. Alltid när jag uppdaterar stiger min statistik, och sen när jag inte har uppdaterat på ett par dagar så har den sjunkit till noll nästan haha. Nej men det är ju bra när ni vet när ni ska läsa.

Anywho, tänkte köra en snabb update. Igår så var vi hemma hos min bror och målade. Han, jag och Olle. Det blev riktigt nice faktiskt. Dock är det nog inte så bra att måla inomhus haha, med tanke på att cromen gör en jävligt snurrig och skön haha. Nej men det gick bra, och resultatet blev bättre än väntat. Iaf på Stewie! Den målade jag, för första gången som jag målar (inte springer runt med en burk när man är rund om fötterna och lattjar!) på en vägg. Och jag kan ju tala om att jag ska ligga i med att skissa nu fram till sommaren, för i sommar ska jag måla. Tro mig, oj vad jag ska färglägga världen.

Anywho, blev en kort dag på jobbet idag ÄNTLIGEN. Åkte hem, köpte två tröjor.... (sista klädesplagget för den här månaden!) och sen drog en fet sallad till lunch med Ida som mitt lilla sällskap. Vi försöker verkligen o träffas men vi går om varann hela tiden, så jävla kefft! Men nu fick vi iaf en timme med varann! ♥

Kom hem, betalade räkningar, BESTÄLLDE PEACE & LOVE BILJETTEN och sitter för övrigt och softar nu. Ska hoppa in i en dusch snart och sen fixa nåt käk.



Kommentarer
Postat av: Tünde

Najs med biljett till P&L, bra bandsläpp också!

2012-01-29 @ 20:59:46
URL: http://psychological.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0