Måndag!

Helgen som varit så har jag bara jobbat, inte gjort ett skit. Förutom igår, när jag åkte hem till min fru och fick middag severat när jag klev innanför dörren. Vi kollade lite film, gick och handlade lite fika 22.30 och kollade på ytterligare en film. Mysstund med min Loppa hade jag längtat efter! Därefter somnade vi som två små barn och imorse vaknade jag runt nio då jag blev väckt av mobilen ofc.
Loppan slog på té och så kollade vi klart på filmen som vi slocknade till. "Blow" med Johnny Depp. Har sett den förut men den är fan fortfarande lika oslagbar.
Sedan var det dags att rulla iväg till min frisör för att fixa håret. Och fyfan vilken lättnad det är. Nu är det tunnt och verkligen igenomklippt och nyfärgat. Jag hade ingen aning om att jag gått hos samma frisör i 8 år. Fyfan vad tiden går fort, herregud!
Sedan blev det hemfärd. Lagade mat till mig och lillebror sen kollade vi på film. Sen har jag fixat facet lite så nu ska jag sätta mig och skissa på en grej som min bror skall använda på sin vägg på onsdag! Ska bli kul.


Min frisör sa att vi hade använt 550ml färg i mitt hår, dvs att det var jävligt mycket som rök idag!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0