Tisdag!

Min dator lever för andra gången! Dock tror jag på en länge levnadslust än sista gången. Jag har fått koppla ur laptop tangentbordet eftersom att det var katastrof med det, så nu har jag ett externt fram tills att jag ser att datorn vill fortsätta sitt liv ett tag.

Idag står bara träning och rensa ur min byrå med kläder. Jag kan inte ens stänga lådorna längre typ. Har fått pressa in allt och pressa in lådan för att den ska gå igen. Så vi får väl se om jag lyckas slänga något haha. Meningen som alltid uppstår är "nej men den här kanske jag kan använda NÅN gång" och så slänger man iaf inte skiten.

Anywho, ska göra mig en till kopp chai té och prata klart med loppan som jag har pratat med sen kl 10, hon är ju min personliga väckarklocka och henne kan man inte snooza så det är bra att hon väcker mig!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0