Borde va trött!

Vaknade av att min mor ringde och väckte mig idag, JÄVLIGT tur att hon ringde. Jag vaknade nämligen 10 och ska egentligen gå hemifrån 10:15, det var ju bara att leka Johnny Bråttom och snabba sig! Dock tog jag ett senare tåg men hann precis till jobbet. Jävligt tur! Dagen gick rätt fort, jobbade 12-19, sen när jag kom hem så drog jag gymmet påvägen hem, så kom väl hem 21:30, åt "middag" och kollade på Djungelns Drottning.
Nu ska jag väl börja ladda upp med mina serier att somna till, sen hoppas på att jag orkar se BB som kommer in inatt.

Morgondagens sysslor (MÅSTE GÖRAS, PEPP TILL MIG SJÄLV!) Klockan står på 9-10!
  • Tvätta
  • Städa
  • PW med Coco om hon känner sig kry i benet än!
  • Filmkväll med Annie
  • Sen träning, eventuellt!

 


SÅHÄR SKA JAG BLI IGEN!
(nej det är ingen "ta kort på min mage" utan snarare "ta kort på min andra fina percing som jag nästan dog av att göra, det gjorde sjukt ont så gör _ALDRIG_ i undernaveln" men på denna bild var jag in shape!)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0