Onsdag morgon

Nu är jag redo för att åka till jobbet ännu en gång. Ganska less nu. Men det är bara 4 dagar kvar nu!
Somnade sent igår även fast jag var helt död när jag kom hem. Men ikväll ska jag ta en sömnis när jag kommer hem, eftersom att jag ska upp 4-4:30 imorrn bitti. Äntligen få sluta tidigt för en gångs skull också!

Låg och kollade BB igår också. Alltså, seriöst Hanna W, hon går som en riktig pundish. Hon som ska va så jävla piffig och puffig, seriöst lär dig gå som en brud om du ska VA en brud. Och den där andra fläskpaddan Hanna.... allvarligt, kan hon sluta gå runt i stringtrosor med sitt feta arsle! Jävligt less!

Kommentarer
Postat av: Lindalorina

Haha... jag har också påpekat det, att hon går fruktansvärt märkligt!

2012-03-07 @ 10:30:55
URL: http://lindalorina.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0