Trött!

Jahopp, kl 4 gick larmet imorse, trevlans må ja säga. Fyfan vad trött jag var. Började 6.30 imorse........... var meningen att jag skulle träna efter jobbet men var så förbannat trött och har ont i fossingarna så det får bli en p-walk ikväll istället. Orkar inte få mer ont idag. Får gymma imorrn istället! Det blir perfa, då är jag ledig ändå!

Nu tänkte jag lägga mig och försöka ta en siesta till BB, sen ska jag ner och hämta Annie för pw! Blir väl att jag softar kvar hos henne en stund också, får se helt enkelt!


Såhär såg jag ut kl 04.30 imorse!
Haha jag har inte borstat håret på två dagar, det stylar sig själv fint.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0