Torsdag, snart fredag.

Har precis kollat klart på walking dead, 5e avsnittet. Alltså jag går lös på den serien. I tisdags satt jag och hulkade till 4e avsnittet, det är ju helt sjukt. Walking dead o SOA är och förblir dem bästa serierna ever.
 
Har ju dröjt ett tag sen jag skrev sist, men det är för att jag har jobbat typ 9 dagar irad och inte orkat skriva eller haft tiden.
Igår dock så kom min lillebror hit och skulle umgås. Vi tog tåget in till stan och mötte min man, för att sen gå och käka o kolla på "TED". Som för övrigt är en av de roligaste filmerna jag sett. Fyfan vad bra den var!
Sen åkte lillebror hem o vi hem hit. Däckade typ runt tolv tiden tror jag.
 
Jobbat hela dagen idag o väntade på att få komma hem o kolla på avsnittet. Nu ska jag ut med gullfia sen är det fan gonatt jord så det kan bli helg för mig nån jävla gång.
PEAZ

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0