Tisdag

Jaha, eftersom att jag är solokvist idag så kan jag väl passa på att spendera tiden här lite.
Jag sitter nu bänkad, framför family guy med en kopp té och försöker hålla mina ögon uppe. Har jobbat 6.30-18 idag, så man kan säga att jag är LITE paj.
Jag ska inte göra något annat än att bara sitta här framtill kl 21 typ, då ska jag tvätta av sminket och duna dirr. Jag är för trött för att ens tänka på att mina 37 grader inte kommer ligga bredvid, hade ändå tyckt synd om honom för jag hade väl sagt "hej, gonatt!" isf.
Men imorrn kör jag bara till 15 sen är jag äntligen ledig på torsdag. Fyfan vad skönt.
Dock är det ingen ledighetsdag, fram till 16 isf, för då börjar tvätt tiden och städ tiden. Ska göra ett jävla ryck här innan helgen så det är fint på måndag när jag kommer hem igen. Helgen spenderas alltså på södra sidan denna gång!
 
Nu ska jag börja läsa loppans blogg, från 2010 som hon tjatat på mig om. Det ska bli väldigt intressant!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0