Wurrup!

Ja, jag kanske drog en grov överdrift sist jag skrev att jag skulle ta tag i skiten. Men vafan, jag glömmer och har inte haft tillgång till dator, och nej, jag orkar inte bråka med den där förbannade appen.
Nu har jag äntligen min dator tillbaka som har legat hemma hos min mor. Anywho, jag har precis installerat mig i en ny ort & en ny linje. Bye bye k-line, fuck you. Hello m-line. Dock för en kortare tid, men man vet ju aldrig vad som händer sen.
 
Kul att blogg.se har uppdaterat deras hemsida lite också, nu kanske det blir lite roligare att skriva också. Ska försöka göra lite inlägg så fort jag är själv och är inspirerad. Inte så att jag väljer att blogga när jag är med min käraste, det gör väl förmodligen ingen som jag känner, förutom alla stora bloggare som är retards. 
 
Anywho, sitter och glor på Färjan förövrigt, efter det ska jag fixa mina ögonbryn lite och ta ett bad och kolla på lite kanal5play.. Är sjuk också, så jävla kefft. Jag hatar att va sjuk. Det är så fruktansvärt tråkigt.
Dock är det väl lite "roligare" att va sjuk när man har lyckats smittat nån som också måste ligga hemma, då är det inte lika drygt. Men det är fortfarande "klättra-på-väggarna-mode".
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0